Trenner Technik Kft.
1115 Budapest
Ballagi Mór u. 4. fsz. 1.
Tel.: 225-8550
Fax: 225-8556
E-mail








Azonosító:
Jelszó:


Értékesítési tanácsadás
Nagyon fontosnak tartjuk, ezért kiemelt hangsúlyt fektetünk az értékesítési tanácsadásra, hiszen általában nem nyomtatós szakemberek választják a használni kívánt eszközt.
Nyomtató vásárlásakor számos szempontot kell figyelembe venni (ergonómiai követelmények, üzemi körülmények, média tulajdonságok, terhelés nagysága, üzemeltetés költsége, stb.), mérlegelni a követelmények fontosságát. Több éveses nyomtató üzemeltetői, üzembentartói tapasztalataink alapján segítséget nyújtunk a megfelelő nyomtató kiválasztásában. Vállaljuk az Ügyfél által felvázolt nyomtatási feladatokra leginkább alkalmas eszköz felkutatását, lehetőség szerinti kipróbálását.

Mi nem zsákbamacskát árulunk! Célunk, hogy a nyomtató a munka eszköze, ne a bosszúság forrása legyen!



Üzembe helyezés
A szolgáltatás keretein belül vállaljuk, az újonnan megrendelt nyomtatók, kellékanyagok, illetve javítva visszaszállított eszközök üzembe helyezését. Az üzembe helyezés az Ügyfél telephelyén, illetve az általa kért helyen történik, a megrendelő jelenlétében, előre egyeztetett időpontban.


Kellékanyag ellátás
Vállaljuk a megrendelt kellékanyagok (festékszalag, tintapatron, lézerkazetta, stb.), a megrendelő által meghatározott helyre, illetve időben történő szakszerű és pontos kiszállítását. Szükség esetén a kellékanyagokat üzembe helyezzük.


Garanciális ügyintézés
Szervizünk vállal garanciális ügyintézést, az általunk értékesített készülékekre. Ügyfelünk bejelenti a készüléket ügyfélszolgálatunkhoz, és mi vállaljuk a készülék megjavíttatásának ügyintézését, amennyiben a szükséges iratok (garanciajegy, számlamásolat) rendelkezésre állnak.


Garancián túli javítás ügyintézés
A érvényes garancia jeggyel már nem rendelkező termékek szervizelését térítés ellenében biztosítjuk.


Alkatrész biztosítás
A karbantartási, szervizelési munkák gyors lefolyásának megvalósítása érdekében alkatrészbázist biztosítunk. Kiemelt fontosságú nyomtatók esetén cserekészüléket tartunk, mely azonnal bevethető az üzemzavar elhárítása érdekében.


Kiszállás
Helyszíni vizsgálatot, javítást igénylő eszközök esetében kiszállást biztosítunk Ügyfeleink számára külön díj felszámolásával. A kiszállást az országszerte kijáró, széleskörű szakismerettel rendelkező kollégáink végzik, akik felszereltek a feladat ellátásához szükséges eszköz- és alkatrészállománnyal. Biztosítjuk a javításra elvitt, illetve megrendelt eszközök megrendelő által meghatározott helyre, illetve időben történő szakszerű és pontos kiszállítását.


Bérbeadás (outsourcing)
Eszköz bérbeadás szolgáltatásunk segítségével rendelkezésre bocsátjuk Ügyfelünk igényeinek és céljainak elérése érdekében szükséges hardver termékeket. Így nem szükséges megvásárolnia a szükséges terméket. Cégünk biztosítja a folyamatos megoldást, amely magába foglalhatja a hardver eszközöket, tanácsadást, szakértelmet, szervizelést, cseregép biztosítását, rendelkezésre-állást stb.. Önnek csak annyit kell tennie, hogy az előre megállapított összeget átutalja cégünknek.

Eszköz bérlés előnyei:
  • a termék bérleti díja költségként elszámolható,
  • bérbe vett eszköz nem kerül készletre, nem szükséges nyilvántartani és     amortizálni,
  • nem szükséges a szervizeléssel foglalkozni,
  • nem kell befektetni, mi finanszírozzuk az eszköz vásárlását,
  • nem szükséges foglalkozni a már nem szükséges eszköz értékesítésével.

    Outsourcing szolgáltatásunk segítségével csökkenthetők a költségek, az informatikai erőforrások kiegészítésével növelhetők cégük információ-technológiai hatékonysága és a vállalatuk versenyképessége.



    Átalánydíjas üzemeltetési szolgáltatás
    Igény felmerülése esetén, felmérést végzünk az Ügyfél informatikai rendszerében. A felmérés kiterjed az eszközök műszaki állapotának feltárására, üzemeltetés körülményeinek vizsgálatára. Javaslatot készítünk a szükséges beavatkozásokra, a megelőző cserére, szem előtt tartva a gazdaságosságot. Szerződés kötése esetén a felmérést díjtalanul végezzük.

    Következő megoldásokat kínáljuk Ügyfelünknek:
  • garantált megjelenési és hibajavítási idő
  • cserenyomtató biztosítása
  • a folyamatosan fenntartott raktár készlet segítségével a vállalt határidőn belül a     nyomtató működőképességének helyreállítása
  • a rendszer nagyságának megfelelően kedvezményes ár kialakítása
  • a nyomtatók folyamatos és hatékony működését
  • hatékony emberi erőforrás kihasználtság, tényleges munkaidő elszámolását

    Az átalánydíjas üzemeltetési szolgáltatásunk a következőkre terjedhet ki:
  • nyomtatók szerviz szolgálatára, amely magába foglalja az üzemben tartását,     illetve üzemzavar elhárítását
  • tervezett és felügyelt időszakos karbantartásokra
  • karbantartások során állapotfelmérésre, felhasználó beleegyezése esetén az     elkopott alkatrészek cseréjére, ezzel is csökkentve a nyomtató     meghibásodásának lehetőségét
  • a rendszer üzemben tartásával kapcsolatos tanácsadási szolgáltatásokra
  • karbantartás, tisztítás, nyomtató szükség szerinti beszabályozására
  • javításhoz felhasznált kis értékű alkatrészek és anyagok árának biztosítására
  • helyszínen nem javítható hiba esetén, cserenyomtató beiktatására
  • akár 24 órás rendelkezésre állásra, igény szerinti - akár 4 órás - kiszállási     időre
  • időszakosan ügyelet biztosítására (pl.: hó végi bérszámfejtés, számlázási     időszak)
  • titoktartási kötelezettség vállalására
  • a hiba elhárításának pontos dokumentálására
  • a nyomtatók zavarmentes működése érdekében az észlelt hibák,     hiányosságok azonnali felismertetésére
  • kellékanyag szükséglet, utánpótlás figyelésére,

    Átalánydíjas szerződéseinket igyekszünk a lehető legteljesebb mértékben a partnereink elvárásaihoz igazítani. A felsorolt szolgáltatások köre természetesen tovább is bővíthető, speciális egyedi igények figyelembe vételével.